I promise to love you every moment of forever

MARIA LEJDESTAD

jag vet inte ens vart jag ska börja. Det finns så mycket. SÅÅÅ MYCKET att säga.
Jag kan ju börja med att säga att du är en fantastisk vän. Du är verkligen det. För även om vi är dåliga på att träffas så spelar det ingen roll. Min kärlek är alltid lika stark. Alltid. Det har den alltid vart, och jag helt bombsäker på att den alltid kommer att vara det också. Jag är så glad att jag har en sådan som dig i mitt liv. För det spelar ingen roll vad vi gör. Det spelar ingen roll om vi är helt tysta, om vi skrattar om vi snackar. Varje stund känner jag mig speciell med dig. Du får mig att må bra. Och varje gång vi träffas så mår jag sjukt jävla bra. Jag kommer vara glad typ en hel vecka framöver, för att du smittar av dig så sjukt mycket. Jag är sjukt glad över att ha dig som min vän! Det har jag sagt nu redan men jag skulle kunna säga det i repeat i 2646 år till !
Today tomorrow, forever we will stay true. I promise you.

Du är så energisk, knäpp och underbar. Du är maria. Namnet Maria får mig att skina upp. Alla våra minnen, alla skratt attacker...ALLT med dig. Det är helt sjukt. Det känns som om jag bara wainar samma jävla saker om och om igen. Men till saken så vill jag att du ska veta att jag älskar dig. Du har alltid vart min bästa vän, och det kommer du alltid vara.. en av mina allra allra bästa vänner!

The absecnce of you is everywhere i look, and thats fucking real friendship.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0