Saknat oss?

Hallådär!

Nu är det måndag och idag hade vi vanlig skola... Helgen har varit jätterolig o mysig, orkar inte berätta men de finns på min blogg såklart! Dagen i skolan idag va chill, men det är så sjukt jävla tomt utan Sandra. Hon har ju åkt till Turkiet nu, hon är borta en vecka.. Kommer inte få träffa henne förrän nästa måndag :( Snyft. Men jag hoppas hon har det bra där nere :) Nu måste jag plugga, jag skriver egentligen bara i bloggen bara för att ha en anledning att inte plugga... Eller skriva uppsatserna (typ 5 st..) som ska in typ denna vecka, inte alla men de flesta. SUCK SUCK SUCK säger jag bara liksom. Inte awsome xD

Pussssssssssssssss /MARIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0