MARIAS VALBORG

Hejdär! Första maj idag, och igår var det valborg. Firades med Madde och massa människor. Började med grillnig på ett berg i enskede med natta, ossian, jenny, stefan, emma och stella. det var sjukt mysigt. sen drog jag o madde vidare till en såkallad fest inne på söder, där träffade vi världens skönaste snubbe, william hette han. fast själva festen va jättetråkig. och nej, jag drack inget på hela kvällen. eller lite pepsi och cola,men ingen alkohol. Sen drog jag och madde tillbaks till enskede, fast då drog vi till enskedefältet, till hoppbacken. där träffade vi massa killar i maddes klass/skola, både som hon kände och inte. skitkul att lära känna nytt folk, det gillar jag! träffade även min tvilling harald, fyller fan år på samma dag o grejer :) vi träffade annlo, camilla, alec, sara o massa folk där också... hahaha. ja. mycket kul. Men det var så jävla kallt, så jag, madde, max1, joakim, max2 o oskar hem. vi fick sällskap hela vägen hem av max1 och oskar :) hihi sött vaaaaahh? sen va vi hungriga, jag hade inte ätit ett skit typ på hela dagen, så ja åt en risi frutti o madde åt mackor. mmuuums, intressant va? sen sov vi typ.

idag har vi gjort pannkakor, rosa. jag är inte så bra på att göra pannkakor, först blev det bara klumpar, maddes första pannkaka också. haha. sen va madde fett bra o gjorde runda o fina :( men sen, sista pannkakan fick jag göra. och den blev heeeelt perfekt rund, och jag vände den tillochmed i luften!! så grym, blev as stolt över mig själv! sen drog madde o ja har typ chillat ba :)

senare ikväll ska jag o min älskade bästavän sandra på bio med sofia o kajsa. vi ska se hannah montana the movie, ba för vi e så coola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0