SÖNDAGKVÄLL

Gokväll :) Jag sitter här hemma hos mig i mitt vardagsrum, klockan är 10 och jag är supertrött. Har varit det hela dagen eftersom jag var tvungen att gå upp jättetidigt. Föresssten är jag konfaledare  nu! Woho. Happy me......... Pinsamt var det idag iallafall. Läs om det på min balla blogg! Imorrn har både jag och Sandra sovmorgon, börjar halv 10. aaasaskönt, fan vad jag ska sova! mmh. längtar. Skolan imorrn lär väl va chill som alltid. Och efter skolan måste jag till farsta och shoppa lite, ska försöka dra med mig Sandra dit. Min älskade lilla Sandra, nu var det två långa dagar sen jag träffade henne, i miss her! Skulle fan kunna bo med henne asså, skulle absolut INTE banga!

Iallafall, jag är lite hungrig just nu. Jag kan ju inte äta normalt just nu. Det jag kan äta är glass, barnmat, soppa o gröt. Idag provade jag på att äta makaroner, och det var.. wierd. Glass har jag ätit också, melonglass och vanilj med krossad choklad i. Sen inget mer. Men gooott var det. Alla som läser detta MÅSTE anteckna det. OK? :)

Aja. Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag soooooooooova. lääääänge ska jag sova. mh mh mhhhhh :D

GONATT.

imorrn kmr kanske ett videoinlägg. who knows? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0